Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 22:41 - Игра на котка
Автор: lovewear Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1945 Коментари: 4 Гласове:
1




Искам да съм котка.

Ще топя котешко езиче в кафето

и ще си мисля за теб,

докато бавно го преглъщам.

Ще мъркам полегнала

на някой вестник

с хороскопа ти отгоре.

Ще ближа рани

върху прогнозата за времето.

Ще спя.

Ще се прозявам бавно.

Ще се крия от погледа ти

и тайно ще разхвърлям дрехите ти.

Ти ще се ядосваш

и ще ме гониш между стаите,

за да ме хванеш и удариш.

Ще бъда тиха.

Рядко ще ти мяукам.

А вечер,

когато се нахраним,

ще лягам до краката ти.

И ще сънувам.

Ще мечтая за деня, във който

няма да съм просто „мацка”.

Ще бъда котка.

А ти ще се превърнеш в мишка.



Тагове:   котка,   игра,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - голяма котколюбка съм,така ми хареса,че го преведох на немски, дано ти хареса
23.09.2010 23:52
Ich will eine Katze sein
dann werde ich meine Katzenzunge in dem Kaffe morgens tippen
und an Dich denken, während ich ihn langsam schlucke
ich werde liegend schnurren
auf irgendeiner Zeitung mit deinem Horoskop
ich werde Wunden lecken auf der Wetterprognose
ich werde schläfrig gähnen
und mich von deinem Blick verstecken,
während ich heimlich in deinen Sachen wühle
Du wirst sehr wütend werden
und mich jagen,
um mich zu schnappen und schlagen.
Ich werde leise sein
sehr selten werde ich dir miauen
abends nach dem Essen werde ich mich in deinen Füßen legen
und werde von dem Tag träumen,
in dem ich nicht bloß eine “Pussi” bin,
sondern eine Katze.
Ich werde eine Katze sein und
du wirst meine Maus
цитирай
2. анонимен - и на английски, какво мислиш?
23.09.2010 23:53
I want to be a cat
I'll tap my cats tongue in the morning coffee
and think of you as I slowly swallow it
I will purr lying
on any paper with your horoscope
I'll lick wounds on the forecast
I will yawn sleepy
and hide me from your sight,
while I secretly rummage in your stuff
You will be very angry
and chase me,
to catch me and beat.
I'll be quiet
very rarely I'll meow to you
evening after dinner I'll lie down in your feet
and will dream of the day
in which I am not just a "pussy"
but a cat.
I'll be a cat and
you to be my mouse
цитирай
3. анонимен - sorry na nemski malko se e omotalo,eto ti go pak
24.09.2010 00:03
Ich will eine Katze sein
dann werde ich meine Katzenzunge in dem Kaffe morgens tippen
und an Dich denken, waehrend ich ihn langsam schlucke
ich werde liegend schnurren
auf irgendeiner Zeitung mit deinem Horoskop
ich werde Wunden lecken auf der Wetterprognose
ich werde schlaefrig gaehnen
und mich von deinem Blick verstecken,
waehrend ich heimlich in deinen Sachen wuehle
Du wirst sehr wütend werden
und mich jagen,
um mich zu schnappen und schlagen.
Ich werde leise sein
sehr selten werde ich dir miauen
abends nach dem Essen werde ich mich in deinen Fuessen legen
und werde von dem Tag traeumen,
in dem ich nicht bloss eine “Pussi” bin,
sondern eine Katze.
Ich werde eine Katze sein und
du wirst meine Maus
цитирай
4. lovewear - благодаря ти, анонимен. немски не ...
15.10.2010 15:17
благодаря ти, анонимен. немски не разбирам, но английския го прочетох.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovewear
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26706
Постинги: 10
Коментари: 10
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930